Monitoring jakości usług i pracy łącz

     Udostępniamy zdalny  monitoring i raporty dotyczące działania sieci szkieletowej dla użytkowników korzystających z usług transmisji danych i dostępu do Internetu. Monitoring dostępny jest w czasie rzeczywistym na specjalnej stronie www wyłącznie dla użytkowników posiadających odpowiedni login i hasło.
 
     System monitoringu udostępnia narzędzia zbierające statystyki z routerów i łącz abonenckich. Narzędzia umożliwiają obserwację parametrów technicznych, takich jak: wykorzystane pasmo, opóźnienia  na łączach straty i trasy pakietów. Wraz z wprowadzeniem przez firmę EURON  usługi telefonii IP (www.eurocall.pl), dodaliśmy badanie jeszcze jednego parametru – tzw. "jittera", który określa zmienność opóźnienia pakietów w sieci IP. Dostęp do tych parametrów umożliwia monitorowanie przez klientów parametrów jakościowych naszych usług i kontrolę stanu oraz wykorzystania sieci.

     System monitoringu pozwala automatycznie powiadamiać naszych klientów o wszelkich anomaliach w pracy łącz i urządzeń transmisji danych za pomocą wysyłanych e-maili i sms-ów.

     Monitoring (dostęp wymaga autoryzacji).

2006-03-18 21:55
 
Wszelkie prawa zastrzeżone. Copyright © 1994 - 2017 EURON Sp. z o.o.